La plataforma del río Sarria prepara una concentración y una denuncia por vertidos


Etiquetas: plataforma, río Sarria, concentración, denuncia, vertidos

02/02/2014 - A.C.V. / El Progreso (Lugo)

La polémica por las obras de encauzamiento del río Sarria se ha intensificado en las últimas horas. Lejos de calmar los ánimos, la reunión informativa celebrada el jueves en el salón de plenos del consistorio ha generado un mayor malestar entre los miembros de la Plataforma Sarriana polo Río, quienes preparan una concentración en el paseo del Malecón, en una fecha todavía por definir, para mostrar su rechazo a la primera fase de las obras.

Además, anuncian que tramitarán una denuncia por supuestos vertidos al río durante la ejecución de los trabajos de movimiento de tierras. Según su versión, el escrito se presentará ante el Servicio de Protección de la Naturaleza (Seprona) y otros organismos, e irá acompañado de diversas fotografías, avanzó Roberto Irimia.

INICIATIVAS
Un concurso de dibujo y otro de fotografía

La Plataforma tiene en marcha, a través de las redes sociales, sendos concursos de fotografía y dibujo cuya temática debe ser el río Sarria a su paso por la villa, desde el puente de la calle Castelao hasta A Pontevella. La entrega de obras se cierra el día 14. 

Consiga AQUÍ la información completa

3'0 (2 votos)

valorar_registrado


Acceder Crear usuario

valorar_propios



valorar_valorado



11 comentarios

comentarios_interesa guía de comentarios.


#11 Por sisivaite 07-02-2014 13:23

Normal

Cando as persoas que estan no consistorio son sarrians ,e decian no seu programa electoral " NADIE FAI MAIS POR SARRIA QUE J.A GARCIA" Xa me diredes , como vai ter cara si vamos pra tres anos e que se fixo? unha auditoria, que non se insinou os vecins o pobo, unha tourada, unha feira anduluza , traer a trope a sarria ,unha galeria de tiro,unha obra faraonica que non saca o problema , que co cambio de farolas e demais non se saca as crecidas ,agora xa vexo porque iste cabaleiro non sae po lo pobo a pe ? a min caeriame a cara de vergoña pero cando se carece dila ,,,,, asi estamos despois de casi 3 anos .....


#10 Por Xosesar 07-02-2014 04:29

Normal

Deixádebos de Política é pensade no pobo e no rio, é na historia..


#9 Por xan1 06-02-2014 17:25

Normal

Solo sabeis meteros con el pobre Sisi , el hombre que mira por los intereses de los sarrianos no metiendonos en gastos , y aprobechando al maximo las subvenciones no os olvideis que fue diputado en Santiago
es lo mejor para sarria , esta obra esta bien , aunque caiga el muiño do toleiro que más da ya esta pagado , yo no se de que vos quejais tanto si esta todo bien , y por riba aun vos van a hacer galeria de tiro para que practiqueis , y os daremos toros , que mas da un pueblo en ascenso si señores Viva SiSi Y Sangil lo mejor de lo mejor .


#8 Por sarriao 06-02-2014 13:05

Normal

Pero o que quero saber é si está contemplada tar barbaridade, para antes ou despois. Eu encadenome o puente ou o coche do alcalde, o que faga máis efecto.


#7 Por crescencio 05-02-2014 16:10

Normal

El rio de la estacion no van hacer de momento nada,no es zona pija de Sarria,por lo tanto aquí no hay inundaciones ni nada.Eso lo dejan para dentro de 50 años,antes hay que arreglar la zona vip del pueblo.


#6 Por sarriao 05-02-2014 01:35

Normal

Quen sabe que hai de certo en que desaparecerá a ponte de Don Fermin, na estación? Sería unha BARBARIDADE


#5 Por Luiseo 03-02-2014 19:07

Normal

Négome a creer que ningún votante do pp apoie esta plataforma. Ainda que sexan votantes, apoian o seu rio, pese a esta corporación e as anteriores.

Non politicemos o tema, que todos os partidos teñen de que avergoñarse neste tema. Esta é unha plataforma VECIÑAL.


#4 Por xesus7 03-02-2014 16:58

Normal

Mientres este esta xente e non fagamos ven os sarrians os deberes,exista esta xente psoe-pp-BNG-EGa etc que soio fan meter o fuciño na casa constistorial pra beneficio propio ,Non son xente valida en politica porque uns e outros a arma pra tratar de engañarnosson as mentiras ,descalificacions etc, son xente sin palabra,sin criterio .Non se pode permitir que sigan xugando co ciudadan , prometendo o que nin siquera existe.Non queremos xente asi que son unhos trileros da politica e parasitos como tal. Sisi-Coto-Xerman-Pinche e todo o mesmo.....


#3 Por oportuno 03-02-2014 15:29

Normal

#por 2.-¿ quieres decir que no hay vertidos?¿ O quieres decir que no quieres que haya fiscalización por parte de la oposición?


#2 Por Oportunismo 03-02-2014 15:22

Normal

LA PLATAFORMA POR EL RIO SARRIA SON EL PSOE Y OPOSICION


#1 Por xesus4 03-02-2014 11:58

Normal

E de traca , este Alcalde fai a obra polo tellado , asi se fai . Xa se que che importa o pobo iso que eres dil ,hay que empezar no malecon por o tema das eleccions que estan as portas xa ! , Ollo que os sarrians non debian perdoar a deixadez,inutilidad,pouca palabra,seridade e demais que tedes iste equipo de goberno con Sisi a cabeza . o importante e sair na foto e o pobo quemais da digolle SI a todo e via , total o pobo non e meu .............. e de traca
o diste homiño e o final creese as suas propias mentiras


Acceder Crear usuario

co_explica





captcha

Cambiar por outro


co_pouco_html
co_etiquetas_html