Banca
Feijóo preside una jornada sobre las perspectivas de las cajas de ahorro
07/02/2010 - Galiciaé
Expertos de varios puntos de España analizarán el lunes en Santiago de Compostela las perspectivas de las cajas de ahorros en una jornada a la que asistirá el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, y el líder del PP en Andalucía, Javier Arenas, según informaron los organizadores.
Información relacionada
Feijóo inaugurará el evento, que coincide con un intenso debate en Galicia sobre el futuro de las dos cajas gallegas, Caixa Galicia y Caixanova.
Arenas, que es también el vicesecretario general del PP, participará en un debate sobre 'El futuro de las cajas de ahorro' junto a la ex conselleira de Política Territorial de la Xunta María José Caride y varios académicos y expertos en economía.
Entre los demás participantes destaca también el catedrático de Hacienda Pública de la Universidad de Alcalá de Henares, Manuel Lagares Calvo, premio Infanta Cristina de Economía, que abordará el tema de 'las implicaciones sociales y territoriales' de las cajas de ahorros.
La jornada, que se celebrará en un hotel de las afueras de Santiago de Compostela, será clausurada por la conselleira de Hacienda de la Xunta, Marta Fernández.
No puedes valorar tus propios comentarios.
Ya has valorado este comentario
Serán borrados los comentarios que contengan insultos y/o contenidos inadecuados.
Para cualquier duda, consulta la guía de comentarios.
#2 Por xoseantonio 07-02-2010 18:16
O señor Núñez está a levar tundas dende calquer lado. Fai pouco dixo que en Galicia había vida intelixente e esqueceu dicir que seu goberno parvea cando ten que tomar calquer decisión. Agora dí que fará o que lle manden dende o goberno de España. Pensando sen malicia, se asesorado polo seus expertos, aproban unha lei con posibilidade de artigos inconstitucionais; ou non saben o que fan (o que sería gravísimo), ou non pensaron que poderían recurrir a lei como xa fixeron con outras leis (tamén grave) e alongar a sua promulgación e, de paso, perder o tren de facer a fusión como eles quixeran. De calquer xeito, moi lístiños non son.
#1 Por yoprotesto 07-02-2010 17:25
Yo protesto. Menuda mansalva de cartos que lle está dando este Feijóo a La Voz de Galicia. acaba de soltarlle 149.000 €. O límite para que o expediente non fose a autorización do Consello da Xunta, co obxecto da "difusión e explicación das liñas estratéxicas dos orzamentos da Xunta de Galicia para 2010". Ou sexa, propaganda pura e dura. Algo prohibido polo artigo 4 da Lei 29/2005, estatal de publicidade institucional. Aí a Voz é a "voz" do PP e defende o que lle digan, pra iso leva chupados case 4 millóns de euros públicos. Aí acaba de sacar hoxe unha enquisa electoral desas pra iren preparando as eleccións municipais. Todo prensa "imparcial". Que noxo!!!












