viernes. 14.08.2020 |
El tiempo
viernes. 14.08.2020
El tiempo

Competición desestima o recurso do Dépor por aliñación indebida do Estremadura

Fernando Vázquez, adestrador do Deportivo, durante un partido.  ARQUIVO
Fernando Vázquez, adestrador do Deportivo, durante un partido. ARQUIVO
O club herculino recorrerá ao comité de apelación

O comite de competición da Real Federación Española de Fútbol acordou este martes desestimar o recurso que o Deportivo presentou por aliñación indebida do Estremadura no duelo do pasado domingo en Riazor, que acabou con triunfo do equipo visitante por 2-3. O cadro herculino anunciou que recorrerá ao comité de apelación.

A reclamació do equipo branquiazul produciuse porque durante algúns segundos o Estremadura tivera só seis xogadores do primeiro equipo sobre o campo, cando a norma indica que deben ser sete como mínimo. 

E é que durante uns segundos, Airam Cabrera abandonou o terreo de xogo para ser atendido por unha lesión, pero o recurso non foi aceptado ao tratarse dunha circunstancia do xogo, pois o futbolista nin foi expulsado nin abandonou o partido substituído, senón que constaba entre os 11 aliñados.

Esta é a resolucion do comité: “Este Comité de Competición considera, como o fai o club reclamado nas súas alegacións, que o feito de que un xogador deba saír uns segundos do terreo de xogo para ser atendido polos servizos sanitarios, non supón que deixe de participar no encontro. O artigo 223.2 refírese expresamente á substitución por lesión entre as razóns polas que cabería considerar incumprida a norma, feito que aquí non chega a producirse. Asimilar o ocorrido neste encontro a algún dos supostos que contempla este artigo suporía, en opinión deste Comité, unha interpretación irrazonablemente rigorosa das normas que regulan a aliñación dos futbolistas nos encontros. Debe terse en conta, ademais, que de acordo coa Regra de Xogo 5.3, relativa ás facultades e obrigacións do árbitro en caso de lesións, o xogador  “lesionado” está obrigado a ser tratado fose do terreo de xogo sen perder a súa condición de xogador"

"Por todo iso, cabe considerar que o xogador do Estremadura UD, SAD, D. Airam López Cabrera, estaba a participar no encontro durante os segundos que foi atendido polos servizos sanitarios fose do terreo do xogo, polo que non cabe entender que o citado club incumprise o prescrito no artigo 223.2 do Regulamento Xeral da RFEF, nin que esteamos, en consecuencia, ante un suposto de aliñación indebida”.

Competición desestima o recurso do Dépor por aliñación indebida do...
Comentarios