sábado. 04.07.2020 |
El tiempo
sábado. 04.07.2020
El tiempo

Vox acusa a Feijóo de ceder "a rúa ao nacionalismo"

O portavoz de Acción Política de Vox, Jorge Buxadé. EFE
O portavoz de Acción Política de Vox, Jorge Buxadé. EFE
Buxadè sinalou que Echenique é un "meme", despois de que este último tachase de invención a agresión sufrida por Rocío de Meer en Sestao por parte dun grupo radical

O portavoz do Comité de Acción Política de Vox, Jorge Buxadè, mostrouse convencido, porque di ter enquisas que o avalan, de que a súa formación conseguirá representación tanto no Parlamento de Vitoria como no de Galicia e quixo desmontar tamén a existencia do que chamou "oasis galego". 

E é que, ao seu xuízo, detrás da suposta "boa xestión" do 'popular' Alberto Núñez Feijóo, o que hai que "covardía" e "cesión" da "rúa ao nacionalismo e a extrema esquerda". 

Tras recalcar que quen boicotean os seus mitins non son antifascistas, senón "nacionalistas de esquerdas", insistiu en que emprenderán accións políticos contra "os responsables políticos" dese "abandono de funcións" por non garantir a seguridade tanto en Galicia como en Euskadi. "E se é contra o lehendakari, Iñigo Urkullu, non nos tremerá a man", proclamou. 

ECHENIQUE. O tamén eurodiputado acusou este luns ao portavoz de Unidas Podemos no Congreso, Pablo Echenique, de ser "un meme odioso" que se protexe detrás da súa enfermidade" para lanzar "mentiras" e "esparcir o seu odio" e "resentimento" nas redes sociais contra o partido de Santiago Abascal. 

"Indigno, innoble, infame, miserable, mezquino, abxecto, despreciable, pérfido, ruín, canalla e vil". Esta é a ristra de adxectivos que utilizou Buxadé para definir a Echenique

Así replicou o dirixente de Vox ás mensaxes lanzadas este domingo por Echenique nos que cualificaba de invención a agresión que denunciou sufrir o pasado sábado en Sestao (Biscaia), a deputada desta formación por Almería, Rocío de Meer. 

"Indigno, innoble, infame, miserable, mezquino, abxecto, despreciable, pérfido, ruín, canalla e vil". Esta é a ristra de adxectivos que utilizou Buxadé para definir a Echenique, anunciando que Vox estuda interpor accións legais na súa contra. 

El portavoz del Comité de Acción Política de Vox, Jorge Buxadè, se ha mostrado convencido, porque dice tener encuestas que lo avalan, de que su formación conseguirá representación tanto en el Parlamento de Vitoria como en el de Galicia y ha querido desmontar también la existencia de lo que ha llamado "oasis gallego". 

Y es que, a su juicio, detrás de la supuesta "buena gestión" del 'popular' Alberto Núñez Feijóo, lo que hay que "cobardía" y "cesión" de la "calle al nacionalismo y la extrema izquierda". 

Tras recalcar que quienes boicotean sus mítines no son antifascistas, sino "nacionalistas de izquierdas", ha insistido en que emprenderán acciones políticos contra "los responsables políticos" de esa "dejación de funciones" por no garantizar la seguridad tanto en Galicia como en Euskadi. "Y si es contra el lehendakari, Iñigo Urkullu, no nos temblará la mano", ha proclamado. 

ECHENIQUE. El también eurodiputado ha acusado este lunes al portavoz de Unidas Podemos en el Congreso, Pablo Echenique, de ser "un meme odioso" que "se protege detrás de su enfermedad" para lanzar "mentiras" y "esparcir su odio" y "resentimiento" en las redes sociales contra el partido de Santiago Abascal. 

"Indigno, innoble, infame, miserable, mezquino, abyecto, despreciable, pérfido, ruín, canalla y vil". Esta es la ristra de adjetivos que ha utilizado Buxadé para definir a Echenique

Así ha replicado el dirigente de Vox a los mensajes lanzados este domingo por Echenique en los que calificaba de invención la agresión que denunció haber sufrido el pasado sábado en Sestao (Vizcaya), la diputada de esta formación por Almería, Rocío de Meer. 

"Indigno, innoble, infame, miserable, mezquino, abyecto, despreciable, pérfido, ruín, canalla y vil". Esta es la ristra de adjetivos que ha utilizado Buxadé para definir a Echenique, anunciando que Vox estudia interponer acciones legales en su contra. 

A su juicio, el portavoz de Podemos es "un meme odioso" que va esparciendo "odio y resentimiento" en la sociedad, pero lo hace "protegiéndose en la enfermedad" que le mantiene postrado en una silla de ruedas. "Me voy a morder la lengua", ha comentado. 

Buxadé ha hecho extensiva esta acusación a Podemos y a "los bilduetarras", quienes, según ha denunciado, llevan toda la legislatura "instigando a la violencia" contra Vox y sus simpatizantes.

Para Buxadé, los altercados que se producen en los actos de Vox en esta comunidad demuestran "el falso mito de la pacificación y la normalización" en esta comunidad

"MEZQUINO SILENCIO" DE SÁNCHEZ. "Instigan las coacciones, amenazas y actos de acoso y después se permiten el lujo de decir que mentimos y de negar esa violencia", ha dicho Buxadè, quien también se ha quejado del "silencio mezquino y miserable" del presidente del Gobierno, Pedro Sánchez, ante "una agresión a una diputada nacional". 

Además, ha añadido que "no menos indigna es la equidistancia" que ha atribuido al PNV al que, como partido que gobierna en Euskadi, ha señalado como "responsable de asegurar la protección de la vida y la libertad de sus afiliados" allí. 

Para Buxadé, los altercados que se producen en los actos de Vox en esta comunidad demuestran "el falso mito de la pacificación y la normalización" en esta comunidad. "Si lo que quieren es que tengamos 'síndrome de Estocolmo', no lo vamos a tener jamás", ha asegurado, garantizando que su partido no se va a "rendir". 

Ao seu xuízo, o portavoz de Podemos é "un meme odioso" que vai esparciendo "odio e resentimento" na sociedade, pero o fai "protexéndose na enfermidade" que lle mantén prostrado nunha cadeira de rodas. "Voume a morder a lingua", comentou. 

Buxadé fixo extensiva esta acusación a Podemos e aos "bilduetarras", quen, segundo denunciou, levan toda a lexislatura "instigando á violencia" contra Vox e os seus simpatizantes.

Para Buxadé, os altercados que se producen nos actos de Vox nesta comunidade demostran "o falso mito da pacificación e a normalización" nesta comunidade

"MEZQUINO SILENCIO" DE SÁNCHEZ. "Instigan as coaccións, ameazas e actos de acoso e despois permítense o luxo de dicir que mentimos e de negar esa violencia", dixo Buxadè, quen tamén se queixou do "silencio mezquino e miserable" do presidente do Goberno, Pedro Sánchez, ante "unha agresión a unha deputada nacional". 

Ademais, engadiu que "non menos indigna é a equidistancia" que atribuíu ao PNV ao que, como partido que goberna en Euskadi, sinalou como "responsable de asegurar a protección da vida e a liberdade dos seus afiliados" alí. 

Para Buxadé, os altercados que se producen nos actos de Vox nesta comunidade demostran "o falso mito da pacificación e a normalización" nesta comunidade. "Se o que queren é que teñamos 'síndrome de Estocolmo', non o imos a ter xamais", asegurou, garantindo que o seu partido non se vai a render. 

Vox acusa a Feijóo de ceder "a rúa ao nacionalismo"
Comentarios