lunes. 21.10.2019 |
El tiempo
lunes. 21.10.2019
El tiempo

Entra en servicio en Sarria la primera expendedora de carne de la provincia de Lugo

La máquina expendedora, ya en funcionamiento (Foto: RODRÍGUEZ)
La máquina expendedora, ya en funcionamiento (Foto: RODRÍGUEZ)

Dulces, refrescos e incluso bocadillos se pueden comprar desde hace algunos años en casi cualquier lugar y a cualquier hora en alguna de las máquinas expendedoras que se han ido instalando en cada municipio. Lo que hasta ahora no se podía encontrar en ellas era carne. Y mucho menos carne fresca perfectamente conservada como la que la carnicería sarriana Dosmar ofrece, ahora también, a través de una de estas máquinas expendedoras.

Una idea que su responsable, Mario Balboa, importó del País Vasco. «Foi onde vin unha destas máquinas ofrecendo carne por vez primeira. Era propiedade dun amigo carniceiro que vive alí e foi el quen me falou do ben que funcionaban», explica. Interesado en las ventajas que podía ofrecer el negocio, Balboa se puso en contacto con una empresa gallega dedicada a la distribución de este tipo de máquinas «coa intención de instalar unha en Sarria».

Situada ya en la calle Gran Vía de la villa, «é a primeira máquina deste tipo que ofrece carne en toda a provincia. Existe unha en Vigo, pero ocúpase máis ben de vender embutidos». En el nuevo punto de venta de la carnicería se ofrece «principalmente carne de tenreira e porco en bandexas ou envasadas ao vacío, en pequenos e medianos envases. Para que o cliente non teña que mercar necesariamente grandes cantidades de produto. Pero tamén dispoñemos de embutidos que nós mesmos fabricamos, queixos, postres como pode ser membrillo ou distintas salsas para a carne».

Productos que se encontrarán en perfecto estado de conservación gracias a la adaptación de las máquinas a ellos. «A carne necesita unhas condicións para conservarse moi específicas. A máquina mantén a temperatura ideal, así como unha luz adecuada para que se manteña en perfecto estado. Ademais, o elevador que coloca o produto no caixón está tamén adaptado, para que a carne non reciba golpes», explica Balboa.

VENTAJAS.

El gerente de la carnicería asegura que en este tipo de servicio «todo son vantaxes para o consumidor. O produto é o mesmo que se atopa na propia carnicería, totalmente fresco, xa que as reposicións son diarias; e está dispoñible as 24 horas do día durante os 365 días do ano». Con una semana de funcionamiento, «a resposta da xente está sendo boa. E levamos un volume de vendas maior do que esperabamos».

Según el precursor del negocio, «este servizo está pensado para todo tipo de clientes, pero especialmente para a xente nova, que está máis familiarizada con este tipo de mecanismos». Un proyecto que Balboa piensa ya en expandir a toda la comunidad autónoma. «Hai moita xente interesada, e xa barallamos a idea de crear un sistema de franquicias ao longo das catro provincias, sobre todo nas grandes cidades», asegura.

Entra en servicio en Sarria la primera expendedora de carne de la...
Comentarios