sábado. 18.01.2020 |
El tiempo
sábado. 18.01.2020
El tiempo

Unha enfermeira falece tras unha sobredose de pastillas quemagrasa compradas en internet

Pastillas. EP
Pastillas. EP
Saíu a correr coa súa parella tras consumir o produto e ao pouco tempo atopouse indisposta

Unha moza faleceu en Don Benito (Badaxoz) por unha posible intoxicación aguda por inxesta de ácido lipoico, un produto de fitness para queimar graxa, aínda que será a autopsia a que determinará a causa exacta da morte. A muller, que era enfermeira, sufriu unha sobredose por un consumo erróneo moi superior ao recomendado de devanditas pastillas, que usualmente adoitan tomarse polos seus valores antioxidantes e foron adquiridas por internet.

De inxestión oral, recoméndase tomar 1 ou 2 cápsulas diarias coa comida ou inmediatamente despois e con 300 mg é máis que suficiente. A moza, que exercía a súa profesión en Mérida, saíu a correr coa súa parella tras consumir o produto e foi ao pouco tempo cando se atopou indisposta, polo que chamaron a Urxencias.

A muller foi trasladada polo 112 de Estremadura ao hospital Don Benito-Villanueva onde chegou en coma o día 18 de xullo ás 12.03 horas. Pasadas 24 horas do seu ingreso no centro hospitalario produciuse a súa morte cerebral e faleceu.

Segundo fontes da Consellería de Sanidade, no informe médico figura como causa do ingreso unha intoxicación aguda por ácido lipoico. Este ácido atópase de forma natural en diversos alimentos como as carnes vermellas ou o brócoli. Utilízase como complemento alimenticio e para adelgazar.

Unha enfermeira falece tras unha sobredose de pastillas quemagrasa...