jueves. 05.08.2021 |
El tiempo
jueves. 05.08.2021
El tiempo

O Obispado de Mondoñedo aparta ao exdeán de Santiago tras unha denuncia por acoso a un menor

Vistas de la Catedral de Mondoñedo JMÁLVEZ
Vistas da Catedral de Mondoñedo. J.M. ÁLVEZ

A denuncia realizouse no mes de agosto e "tras as necesarias deliberacións e de forma inmediata e con data 3 de setembro" se abriu un proceso de investigación

El obispo de la diócesis Mondoñedo-Ferrol, Luis Ángel de las Heras, ha confirmado a través de un comunicado que ha "apartado de sus funciones públicas" a un veterano sacerdote residente en Mondoñedo, tras recibir la denuncia de un hombre que sostiene que fue acosado por el cura hace dos años, cuando él tenía 17. 

La denuncia, relata el Obispado, se realizó en el mes de agosto y "tras las necesarias deliberaciones y de forma inmediata y con fechas 3 de septiembre" se abrió un proceso de investigación. Tras una serie de diligencias testimoniales fue cuando se adoptaron las medidas cautelares contra el sacerdote. 

O Obispado quixo destacar que "para nós, a primeira preocupación son as vítimas de calquera abuso de poder, de conciencia e sexual; e, por suposto, subscribimos a condena de toda conduta inapropiada e, tal e como o Papa Francisco fixo e invítanos a facer, pedimos perdón ás vítimas que sufriron e sofren a consecuencia de condutas indebidas e inaceptables".

A alcaldesa da localidade, Elena Candia, manifestaba durante o pleno provincial celebrado este martes que non tiña máis constancia do caso que o aparecido na prensa. 

O Obispado de Mondoñedo aparta ao exdeán de Santiago tras unha...
comentarios