El tiempo
domingo. 14.08.2022
El tiempo

Ramón Villares lamenta que la disputa por el pazo de Meirás "mantén viva a figura de Franco" 

Ramón Villares. VICTORIA RODRÍGUEZ
Ramón Villares. VICTORIA RODRÍGUEZ

El presidente del Consello da Cultura Galega ve "contradictoria" la situación del gallego, ya que "falan máis o galego son aqueles que non o estudaron"

El historiador y presidente del Consello da Cultura Galega, Ramón Villares, se suma a las voces que reclaman que la propiedad del pazo de Meirás debe pasar a manos públicas, aunque lamenta que la disputa por su propiedad "mantén viva a propia figura de Franco". 

En una entrevista con la Cadena SER, Villares ha apuntado que a algunos le interesa avivar la polémica para evitar que el dictador sea definitivamente historia. 

"Eu creo que hai moitísimas razóns para seguir impugnando esa utilización do pazo de Meirás, de todas formas creo que isto tamén o que fai é algo que non está nos obxectivos, pero que ten consecuencias, que tanta insistencia na familia, en Franco... No fondo o que está é mantendo viva a propia figura do dictador, é dicir, non acaba de ser historia", reflexiona. 

Por otra parte, Villares se ha referido a la situación del gallego para señalar que "é contradictorio", pero aquellos que "falan máis o galego son aqueles que non o estudaron". "E quen o fala menos son aqueles que o estudaron moito, pero non o aprenderon", agrega. 
 

Ramón Villares lamenta que la disputa por el pazo de Meirás "mantén...
Comentarios