Calidad se escribe con Q

En el mundo empresarial, y más en los tiempos que corren, los dueños de los negocios siempre se esmeran en buscar aquel elemento diferenciador que haga a su empresa distinta a las demás. Cada uno tiene su apuesta, pero en el caso de Juan Francisco López, la idea estaba clara: la calidad es lo que importa. Por ese motivo, el Instituto para la Calidad Turística Española (Icte) acaba de otorgarle al hotel O Cabazo, establecimiento ribadense regentado por López, su Q de Calidad.

«Temos que intentar distinguirnos do resto. Conseguir a Q significa certificar o noso compromiso co cliente. É un exemplo de que tratamos de mellorar, primeiro por lograla e segundo polos requisitos necesarios para mantela e que non cha quiten», explicó Juan Francisco López.

La Q es un distintivo otorgado por el Icte a aquellos establecimientos turísticos que reúnen una serie de estrictas condiciones cualitativas impuestas por el organismo: «Establecen unha serie de normas de control, relativas, por exemplo, a como se debe poñer a mesa, de que maneira se teñen que conservar os alimentos ou á forma na que se desenvolven os plans de limpeza. Pódenche facer análisis nas zonas de risco da cociña ou incluso ó propio manipulador de alimentos. Nos xa posuíamos o certificado de calidade Iso 9001, que é máis xenérico. Este é máis específico, adicado só os negocios que teñen que ver co turismo, e as pautas a seguir tamén son máis minuciosas», comentó el regente de O Cabazo.

«Estamos tratando de mellorar día a día. A consecución deste distintivo sérvenos para que os posibles clientes teñan unha garantía de que o hotel cumpre cunhas condicións mínimas de limpieza ou sanidade, sí, pero ó mesmo tempo obríganos a ser constantes e coidadosos no traballo», explicó López.

El Icte procederá a la entrega de la Q de calidad el próximo jueves a las doce del mediodía en el centro de convenciones sur de Ifema, en Madrid, acto que se desarrollará dentro de la programación de la Feria Internacional de Turismo, Fitur, en Madrid.

Comentarios